virus

faaan va kul!! Jag har ju en mac dayor i skolan och dom ska ha virusskydd och så ska det tydligen intebvara så lätt att få virus på macbooks eller något sånt har folk sagt till mig... men ändå så är det ju självklart lilla jag.. oskuldiga jag som får det där alldeles nya viruset på min dator fyfan :( Jaha.. lixom vad ska jag göra nu i skolan ?? Jag kam ju inte logga in någonstans så jag kan ju inte använda den.. Menmen idag har jag varit hemma och degat och nej jag har inte skolkat som alla anklagar mig att jav har gjort... nej jag mådde seriöst piss imorse och jag kunde typ inte resa mig upp för att jag hade så ont.. men imorgon är det onsdag och då är det skoldags! Efter skolan på onsdagar är det som vanligt att jag ska till konfan efter det och sen blir det myyys med pojken min för sen på torsdag ska vi båda bort.. Jag ska tilla Dalarna, ska till mitt landställe, och han ska upp till kläppen igen.. Så vi kommer hem sammtidigt å då kommer jag ha daknat ihjäl efter honom, min prins juuu ♥♥♥♥ Men jag pallar inte skriva på ipaden så jag ska typ gå och lägga mig nu så jag kommer upp imorgon!!:))) pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback