Oherre!!

Jag LOVAR att när jag kommer hem ikv så ska jag lägga in ett jävla långt inläg på bilder från Konfa lägret som jag nyss vart på, jag kom faktiskt hem i lördags klockan 21 och har inte bloggat sen dess även fast jag har haft datorn och internet och jag vet inte vad men vafan kände att det blev lite tomt på bloggen haha men igår va jag hemma hela dagen efter skolan och jag somnade kvart över sex på "kvällen" haha eftermiddagen kanske jag ska säga och så.. skit trött..
 
Onsdag: Åkte till Väsby så att jag var framme typ halv 11 och träffade alla på konfan och jag och Johanna tog en promenix hahaha "promenad o promenad" men sen gick vi tillbaka tillsamlingsplatsen och då hade det kommit lite flera pers och sen kom bussen och då började vi packa in och eftersom att jag jättelätt bli åksjuk så satte jag mig längst fram i bussen och så satte sig Frida.K bredvid mig och bredvid oss satt Ellen och Johanna och sen så åkte vi och satt på bussen i 6 timmar? Typ.. :) Fast det var ändå kul tyckte jag :)
Sen när vi kom fram så gick vi och åt och så berättade dom om huset och vart vi skulle sova och så.. Sen gick vi och hämtade packningen och packade upp lite och gjorde oss hemsatta eller vad man nu säger och sen va klockan typ 22 och då va de läggdags så alla gick å borstade tänderna (jag i en kvart) HAHA och bytte om och gick å la sig.. 
 
Torsdag: Väckning klockan 07 och åt frukost och sen drog vi till backen (kläppen) direkt och jag hade ju inte hyrt skidor eller något så jag bestämmde mig för att fota "hela" dagarna men stog i 6 fucking timmar och det var det tråkigaste jag någonsin vart med om men jag har ju världens gulligaste pojkvänn som också var i kläppen sammtidigt som oss så han va ju bäst och kom och hälsade på mig när jag stog där och dog av tråkhet och kom och hälsade och pussade på mig och sen drog han iväg och åkte lite mer skidor och sen kom han igen å häslade på mig haha, älskar den pojken asså! ♥♥♥ Men sen vid 4 så drog vi tillbaka till stugorna och åt och sen drog vi till en kyrka som va grannhus med vår stuga och så gick vi dit och hade lite andakter och bad och en massa tråk och sen var det typ duschning och sen fritid och sen läggdags igen vid 22!
 
Fredag: Väckning klockan 07 igen och fruksost och backen vid 09 och sen så åkte inte jag och inte heller Emma och Natta så jag fick sällskap men då satt vi inne i värmestugan och åt chips å så men sen efter lunch så frågade David bebis mig om jag ville prova hans snowboard och sa nej i början och så sen frågade han Emma och hon sa ja, så hon skulle prova och då ville jag gå och kolla, hon SÖG hahahah hon kom inte ens ner för backen så David gav upp med att försöka lära henne och så.. Men sen frågade jag David om jag kunde få prova och han ville åka på sin bräda äså jag fick långa klingklong´s, för han åkte skidor :) (Hans bräda var inte vallad så tror ni att jag ramlade 40000 gånger i knappliften eller?) hahahaha, men sen när jag väl kom upp i hälften av backen så hoppade jag av och Elin följde med upp i liften så hon stöttade mig mer än vad David gjorde hahah för David pallade inte åka i barnbacken hahah men jag var ju tvungen att stanna i barnbacken för jag kunde ju inte åka i dom svartabackarna exakt haha men Elin hade lite tålamod och stannade där med mig och sen kom Johanna och hjälpte till och så.. Tack brudar! ♥ Haha ramlade ju självklart några gånger men jag kunde inte bromsa förens på lördagen så min taktik var att sätta mig pladask på röven så jag fick skit ont :) MYYS, njae haha men jag lärde mig iaf!! Kan lägga upp en video när jag bromsade utan probs för första gången men det var dock i den absolut minsta backen men om man vill lära sig så får man se ut som ett peddo och ställa sig i den backen haha ;) Men sen var det hemfärd och hade film kväll (Narnia) as piss, för jag hade så jävla ont i röven så kunde inte sitta ordentligt .. :( och sen så skulle vi ju hem dagen efter så vi var tvugna att packa i ordning och så :)
 
Lördag: Vaknade klockan 07 som vanligt och mera packning och städning och istället för att dra 09 till backen så drog vi 10 :( Mindre tid i backen :( BUHU!! :((((((( Men sen skulle vi aldrig tillbaka till stugorna så vi fick packa bussen och en massa, frukost, och sen bar det av till backen.. Åkte mera snowboard och precis när jag kom dit så skulle typ älsklingen dra hem till stockholm så jag bad han träffa mig och pussa å krama mig hejdå ♥ Men åkte lite grann och sen vid 14 så drog vi från backen och sicktade mot Stockholm! Sen på vägen så stannade vi på donken ♥♥♥♥ Underbart ju!! As gott hahah!! ♥.♥ Sen blev vi stoppade av polisen vid uppsala för att någon i en svart sab hade anmält oss :/ fukkat! haha men sen kom vi fram till Väsby vid 21! Så kom min bonusmamma och hämtade mig, för vem fan pallar åka bussen med all packning? 
 
Söndag: Sov till typ 2 på dagen och sen kom min faster och hälsade på och sen skulle jag vara med Alexander men det blev inte så, så det blev värsta chill dagen hemma hos pappa fram tills typ 7 för då kom min bonuspappa och hämtae mig så åkte jag hem till mamsen! 
 
Måndag: Drog till skolan. (f*tt-trött) Efter skolan drog jag hem och sen kom Alexander hem till mig och vi hade det mys ;) ♥ Sen hände typ det pinsamaste i hela mitt liv och sen skulle han hem så då gick jag typ och la mig i sängen, kollade på tv och slocknade vid kvart i tio, dissade elin i skype genom att somna haha!
 
Tisdag: Drog till skolan och sen drog jag typ hem direkt, fick sällskap av Junie, Johanna, Amanda och Frida på tåget, sen när jag kom hem så typ åt jag vitlöksbröd och sen så la jag mig i sängen och somnade kvart över 6!!!!!!!! WTF!?! Hur fan lyckades jag med det? HAHA
 
Onsdag (igår): Drog till skolan och sen när jag egentligen skulle ha idrott så hade vi match, 9:orna mot lärarna och nej jag spelade inte för då skulle vi förlorat men det gjorde vi ändå hahah 8-0, fukk that shit!! Men sen drog jag till konfan och sen var det ju en timmas mellanrum tills KU'n börjar så då ställde jag och Elin oss i andaktsrummet och tände ett varsitt ljus för en person som har gått bort, R.I.P.. vi hoppas du har det bra där uppe! ♥♥ Och sen var det KU och då var det fett tråkigt så jag stack hem direkt typ :/ 
 
Torsdag (idag): Idag så ska jag vara med mig älskade pojkvän och det är en speciell dag för vårt lilla förhållande idag :) Älskar dig!! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback