Du är min solstråle!

Fredag: Efter skolan gick jag och Elin.P hem till henne och åt mellis, kollade cp-videor på youtbe och duschade och fixade oss sen så glömde vi tiden och kom typ 45 min sen till Frida.K som hade tjejmiddag (bilder kommer upp sen) vi åt typ tacos och drack bål och hade ba mys, sen drog jag hem vid 22 kanske och sen somna jag typ haha! ♥
 
Lördag: Vaknade och började fixa mig direkt, drog på min brors son´s dop och foton av det kommer också sen haha, sen drog vi där ifrån typ fem och d släppte familjen av mig vid sollentuna centrum, och då träffade jag Junie, Lukas och Mickels. Vi drog på restaurang coh åt och hade typ as trevligt, iallafall jag!! Sen drog jag och Mickels hem till mig och Junie och Lukas drog väl till Junie tror jag :) Hade typ as mys med älsklingen och allt! ♥ Gick runt typ 4 på natten och åt hahaha ♥
 
Söndag: Ja, det är ju idag och jag har degat hela dagen!! Eller gick ner på ica vid halv ett typ sen kom jag hem och sen dess har jag legat i sängen, fyfan.. Hatar att gör det jag känner mig så lat och vidrig typ... 

Imorgon ska jag vara med min babe Junie ♥♥♥♥♥♥ Looooove men ska lägga undan datorn nu puss puss ♥
 
En bild från Fridas tjejmiddag på lilla mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback