Dagen:

Idaag... Hmm.. :D AWESOME DAG!
Vaknade och sen så kom jag inte upp och tänkte typ "världens sämsta fredag kommer detta bli" inte visste jag att jag skulle ha en as nice fredag! ♥ Drog till skolan och hade morgonsamling och sen hade jag matte (typ sämsta på dagen) sen hade jag återsamlig och sen slutade jag vid 1 ♥♥ as myys!! Följde med Julin till Väsby station, hon skulle ta en buss därifrån och jag mötte "♥" :) Men sen gick jag och "♥" till mig och hade (jag iallafall) skit kul/mysigt! Och sen så typ vid 5-6 skulle "♥" hem så jag följde med han till station och på vägen mötte vi Persson och sen så gick vi med henne och så lämnade jag av båda bebisarna av vid station som sagt! Sen så drog jag hem och så åt jag och sen efter maten drog jag, pappa och min storasyster till IKEA och jag t.ex. fick en smink stol/pall haha ett impuls (?) köp för den va fett söt och jävligt billig haha ♥♥ Men sen så fick jag och min syster en IKEA♥glass och det är fan den godaste glassen som finns, men alla som har nån gång varit på IKEA vet att om man köper en glass så äter man upp glassen men inte struten och sen gått och typ "smygt fyllt på"?! MEN,, nu har dom ändrat! Skit irriterad haha!!! Det va ju det som gjorde IKEA till något bra HAHA! Men sen åkte vi till nån annan affär kommer inte ihååg vad den heter men aja, sen så åkte vi hem och nu har jag varit hemma ett tag och nu är det bara en massa chill! ♥♥♥PUSS♥♥♥
 
I onsdags?! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback