Barnvakt just nu

Tjaa bloggen nu sitter jag i en familjs hus, i köket och bloggar på deras ipad, är nämligen barnvakt åt två tjejor, hur lugna som helst har dom varit och dethar varit bara allmänt najs att bara typ hämta ena barnet på dagis sen hem till dom och äta pannkakor och sen kolla tv och sen spela kort och monopol (Y) Sen vid 20 så skulle dom lägga sig så du lästa jag en saga för den minsta, och den större ungen låg å läste själv.. Båda somnade efter typ en kvart och nu sitter jag lite ensam hahahah i deras kök och smaskar på lite godis och surfar runt, mamman kommer hem runt 22 altså om typ en timma och då drar jag till pappa så skjutsar han mig till mamma så ska jag packa inför imorgon, för imorgon ska jag bort (konfaläger igen) vilke är aaass nicee!! Fast detta läger är ett"utmanings läger" sp vi ska typ klätra på höga höjder och skit och självklart så är jag FITTRÄDD för höjder.. kul.. not..  Fan skit rädd!! aja jag pallar ibte skriva mer utan nu ska jag gå ner (med godiset ofcccc) och kolla på tv eller något.. måste bah kissa först hahha, äällskar att sitta barnvakt (man fåe fan stålar):***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback