Svar på en fråga

okej svar på en fråga som jag har fått MÅNGA gånger, som jag tror att jag redan har svarat på...
O, hej O, hå... Nu ska jag svara på dom hääääääär:
 
Har du haft sex?
Svar: Ja
 
Är du oskuld?
Svar: Nej
 
Vet dina päron om det?
Svar: Mina föräldrar vet om att jag har haft sex
 
Om man är oskuld, har man haft sex då eller inte?
Svar: Om man är oskuld så ha man inte haft sex..
 
Hade du sex när du var tsm med ditt ex?
Svar: Ja?
 
Hur många har du haft sex med?
Svar: En person, mitt X
 
Vilka vet om att du har haft sex?
Svar: Alla som läser detta, några i skolan, min familj, keni´s familj o javenne vad..
 
Oskuld?
Svar: Nej
 
Har du knullat?
Svar: Nej jag har älskat, haha nej jag driver.. Ja det har jag,.
 
Vilka ställningar har du gjort, om du har haft sex?
Svar: Hemlis hihi
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hur fick dina föräldrar reda på att du hade haft sex? Och hur reagerade de? (Hehe förlåt om det är personligt men är bara nyfiken)

2012-10-13 | 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback