Hemma, är alltid bäst.

Har ju varit på konfa-läger den här helgen och jag är så jävla nöjd med helgen!!
• Lekar
• Mys i korridoren
• Mys på bussen
• Mys överallt 
Är i allafall sjukt nöjd med min lilla helg och har haft så himla roliga personer runt om mig, men självklart har ingen kul utan lite drama..
Lite tårar där och här från den och den.. Även jag har gråtit en hel del en viss stund.
Som sagt har jag ju sagt att jag har den här knasiga fobin 
-----> "gåintebakommigjagbörjargråta/hypervetilera/skrika"!! <-----
Och alla tror att den är på skämt och skit, men vissa som går i min konfagrupp har nu fått reda på att jag inte driver med denna lilla så kallade "fejk-fobi" Jag satt i kapellet (med ryggen riktad mot väggen) och sedan så säger Olle (prästen) massa grejjer och ber and shit.. Och då är det ju så att man får gå upp ifrån sin stol och tända ett ljus för någon som har gått bort eller något.. Och då var det så att den hära ljusgrejen var precis bakom mig och det visste inte jag för äns alla kom som en jävla trupp och omringade mig rygg och jag får panik och min kompis nathalie och frida.k satt bredvid mig och såg att jag började hyperventilera och nära på att börja gråta, dom försökte hålla mig lugn och grejer men sen sa dom att jag skulle byta plats så jag kutade till Elin.J och Sandra och typ brast ut i tårar i Elins lilla famn.. Så ni kanske fattar att det inte är på skämt..
 
Men iallafall så hade jag ju med mig min kamera så snart blir det bilder :DDDDD ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback