Frida Camilla Hynninen

- Jag har en fobi för att folk står bakom mig :/
- Jag har alltid jätte svårt att bestämma mig
- Om jag blir bjuden att smaka på något kan jag aldrig ta sista tuggad, annars slänger jag det..
- Jag skriker och är högljudd hela tiden, annars har det hänt något
- Är hungrig hela tiden, men oftast när jag äter så blir jag mätt sjukt fort
- Folk som kan få mig att le och verkligen känna mig lycklig (väldigt få som kan) förtjänar en medalj.
- Om någon ramlar så säger jag nästan alltid "AJ" åt den personen utan att jag äns rör på mig..
- Jag har haft väldigt stora pshyiska (stav?) problem
- Jag gillar nästan allt med min kropp, men inte mina ben och fötter.
- Jag är sjukt social när det gäller att träffa nya personer :D
- Punkten över är jag sjukt stolt över!!
- Jag har en tegelstens-telefon för att min pappa tog den för att jag inte skötte mig..
- Jag har kysst flera tjejer (inte lesbisk)
- Jag har en pojke som är min vän alltså min pojkvän ♥
- Jag försöker göra allt så att jag slipper det jobbiga i livet..
- Jag älska att spela cod, fast jag suger på det haha
- Jag äter P-Piller
- Jag avgudar lakrits.
- Jag hatar sura godisar.
- Den person jag litar mest på i hela världen är min mamma.
- Där efter min pojkvän 
- Jag klarar inte av att titta på blod för länge.
- Jag är laktosintolerans
- Jag hatar att kolla på t.ex. Melodifestivalen..
- Jag hoppas att ni läser allt det här och om ni har några
frågor så är det bara att fråga, facebook/kommentar :D ♥
 

Kommentarer
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. säger:

Sv: Tack! De är inköpta på Din Sko.

2012-10-29 | 21:52:34
Bloggadress: http://hannadidrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback