Det va du som lämnade....

Det va du som lämnade, det va du som tröttna, så varför?
Har du någon aning om hur mycket jag kämpade för din skull, vad får jag tillbaka?
Inte ett skit! Dissar, bangar, drar, sticker, fegar ur.. Det är du som gör allt detta.
Vart tog kärleken vägen? Det skulle vara vi för alltid, eller? Var det inte så?
Fan, kämpa människa! Vadå jag gav dig en chans? Vad gjorde jag för fel? 
Jag gjorde fan ingenting, men du gjorde mindre..
 
-" Du förtjänar bättre Frida"
-" Han vet inte vad han förlorar"
-"Vafan är han dum i huvudet?"
 
Förtjänar jag bättre? För enligt dig verkade det som att jag inte kämpade, för att vårt förhållande skulle fungera..
Men det är där du hade fel, det var jag som kämpade du trivdes i vårat förhållande för mycket så att du blev lat, jag förtjänar och önskar mig en kille som kan ta modet att kämpa för mig dag ut och dag in. Du säger att du älskade mig "för" mycket så att du inte kunde göra slut tidigare, men om man hittar så många fel på en människa, borde man ju fan springa så jävla långt ifrån den som det bara går. 
Vill inte ha ett depp inlägg på bloggen men kände att jag behövde skriva av mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback