Quizzz

KÄRLEK
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Yes
Har du en flick/pojkvän?: Yes
Är du nöjd med det?: Yes
Är du kär?: Yes

 

FAVORIT
10. Nummer: 3, 7, 13
11. Färg: Svart, rosa
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Min bebis
14. Humör för tillfället?: cp störd som vanligt

 

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Vaknade, klädde på mig
16. Vad åt du sist?: Middag, venne vad det heter skit gott iaf
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som är feeejjjkkk
18. Tror du på distansförållanden?: Nej
19. Vem tänker du på just nu?: Min pojkvän
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Aa det får han lov att göraaaa

21. Vart reste du sist?: England med förra klassen

 

22. Vad gjorde du igår kväll?: Var hos moster
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma
24. Ler du ofta?: Alltid
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ne
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min
28. Vilken färg har din tröja?: Rosa

 

29. Har du tatueringar? Not yet

30. Om nej, vill du tatuera dig? Aa massor

31. Vad vill du göra? Hemliiigt, kanske kan berätta i ett annat inlägg

32. Har du piercingar? Ja 2 i öronen

33. Om nej, vill du ha? Har

34. Var vill du ha? Har redan ju men vill ta mer, naveln, och flera i öronen

35. Vem ser du upp till? Min mamma

36. Vem skulle du vilja se ut som? Venne

37. Skostorlek? 38/39/40/41 - beror på skor

38. Är du nöjd med ditt utseende? Ibland

39. Har du bra självförtroende? Nja sådär

40. Vad skullle du vilja ändra? Några saker

41. Skulle du vilja operera dig? Nej

42. Tränar du? No

43. Vad är finast att va, smal eller tjock? Kurvig

44. Sport? Ligga i sängen och dega!

 

45. Dricker du? No

46. Röker du? NEJ

47. Mobil? ZTE Blade

48. Favorit mat? Nudlar

49. Gillar du någon? Många men om man syftar på kärlek så min pojkvän?

50. Beskriv dig med 3 ord. Galen, Glad, Cp..

51. Beskriv något du hatar med 3 ord. Att vänta, Att vara kissnödig, Mina fötter

 

52. Ögonfärg? Gröna tror jag :/

53. Hårfärg? Brunt

54. Vit, gul, mulatt, svart? Vit

55. Land? 50%Svensk 50%Finsk

56. Din högsta önskan just nu? Flytta med mamma

57. Vad längtar du till? Jag får sommar-jobba

58. Varför? Pengar Bitch

59. Bästa kompis? Har många men junie känner jag nog bääst ♥

60. Favorit person? Mamma just nu för hon kom nyss in med kokosbollar :D



Kommentarer
Elin säger:

HAHHAH SUCKKERR!! huset brevid mig är sååldt ;) <3

2012-05-21 | 21:35:57
Bloggadress: http://elpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback