Big Brother

Vissa av er kanske inte kolla på BB eller så men då tänkte jag berätta lite om det, och alla deltagare :

Svensk realityserie från 2012. I 91 delar. Här ska ett antal personer under 100 dagar leva isolerade i ett hus som dygnet runt övervakas av tv-kameror. De har ingen kontakt med den yttre världen och det hela går ut på att inte bli nominerad till utröstning av sina kamrater. En efter en lämnar deltagarna tävlingen tills det bara finns en vinnare kvar. Programledare är Gry Forssell




Namn: Sipan Cakir

Ålder: 23 år

Bostadsort: Örebro

Yrke: Säljare

Familj: Mamma, pappa och fem syskon.

Civilstånd: Förhållande


Stjärntecken: Vattuman

 

Min egna åsikt: Tycker att sipan är en liten löjlig barnrumpa . slut


Namn: Annica Englund

Ålder: 21 år

Bostadsort: Östersund

Yrke: Jobbar på skönhetssalong

Familj: Mamma, pappa och tre syskon. Stora syster, lillebror och lillasyster.

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Kräfta

Min egna åsikt: Jag tycker att Annica är sjukt sööt och bara awzuum!



Namn: Hanna Johansson

Ålder: 29

Bostadsort: Filipstad

Yrke: Är utbildad undersköterska, men jobbar som personlig assistent

Familj: Två barn

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Våg

Min egna åsikt: Tycker att hon bara e konstig och random..




Namn: Tenny Engdahl


Ålder: 36 år


Bor: Ekeby

Yrke: Arbetslös/sjukskriven

Familj: Mamma, pappa och katten Busen


Civilstånd: Singel


Min egna åsikt: Tenny du är min idol :* + älskar ditt garv!!




Namn: Jimmy Österling

Ålder: 32 år

Yrke: Bartender/hovmästare

Bor: Höllviken

Civilstånd: Oklart

Stjärntecken: Våg


Min egna åsikt: Jag tycker att jimmy är skit cool, häftig sådär, men väldigt tyst och det tycker jag inte om.. :(




Namn: Kija Habibzadeh

Ålder: 30 år

Bostadsort: Malmö

Yrke: Undersköterska, gogodansös, modell, mamma

Familj: En son

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Lejon


Min egna åsikt: Tycker Kija är allmänt tråkig och dansar och sjunger hela tiden som bara är piss tråkigt att lyssna/titta på, tycker inte om henne...




Namn: Marcel Söderqvist

Ålder: 23 (24 den 11 mars)

Bostadsort: Sundbyberg

Yrke: Träslöjdslärare/assistent

Familj: Pappa och syster

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Fisk


Min egna åsikt: Ibland tycker jag om Marcel ibland inte men jag har nog ingen bestämmd åsikt om honom :/




Namn: Hanna Rosenström

Ålder: 22 (23 den 12 mars)

Bostadsort: Stockholm

Yrke: Danslärare

Familj: Mamma, pappa och syskon

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Fisk


Min egna åsikt: Här är coolaste bruden i huset och jag absolut älskar henne!!!




Namn: Joe Rovik

Ålder: 24 år

Bostadsort: Karesuando

Yrke: Snickare

Familj: Mamma, pappa och fem syskon.

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Kräfta


Min egna åsikt: JAg absolut hatar honom lixom,, sexy hanna -.-' döööö




Ålder: 22 år

Bostadsort: Gnesta

Yrke: Brandvakt

Familj: Mamma, pappa och bror

Civilstånd: Lycklig singel

Stjärntecken: Vädur

Min egna åsikt: Jag tycker att han e snygg o allt hihi



Namn: Camilla Jacobsen

Ålder: 26 år

Yrke: Modell, egenföretagare

Bostadsort: Stockholm, Dubai

Civilstånd: Singel

Min egna åsikt: Camilla är skiiit snygg ju och har as bra klädsmak!



Namn: Lars Bergström

Ålder: 33

Bostadsort: Umeå

Yrke: Arbetslös

Familj: Mamma och lillasyster

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Skytt

Min egna åsikt: LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARS hahaha han e ju gryyyyyyym!! Älskar deeeeeeeeeeej ♥



Namn: Marcelo Peña

Ålder: 21 år

Bostadsort: Stockholm

Yrke: Butiksäljare

Civilstånd: Hemligt

Stjärntecken: Lejon

Min egna åsikt: Tack gode gud var att du skapat denna sjukt snygga karl!



Namn: Rodney Da Silva

Ålder: 24 år

Bor: Stockholm

Civlistånd: Singel

Stjärntecken: Stenbock

Min egna åsikt: Rodneeeeeeeeeyyyyyy gasch du e så jävla skön!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback