-

▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ►
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲
Oj, du är så snygg så jag tappade min chipspåse▼
◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲
► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄
▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ►
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲

idag har jag varit i skolan och sådär, allmänt tråkiga grejjer..
jag och bebis (becca) gick ner till subway och åt där för det var
någon äklig mat i skolan haha som vanligt.. -.-
men jag e iaf hemma och ska åka och tvätt bilen med pappa
och sen ska vi äta påskmiddag för pappa´s fam. ska upp till vårat
landställe och jag ska inte med så vi ska äta det när jag kommer hem
från biltvätten :P <3 Kyssar och Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback