mobiiilinlägg

Sitter just nu på tåget och ar varot hos junie och vi skulle kolla på film så vi kollade i max 10 minuter, äkta frifa o junie film hahaa vem fan pallar att sitta helt still och kolla på film?? Hhav nej men vi spelade in lite videosar och dom kommer nog upp redan ikväll om vi har tur ;) om junie är snääll och lyyydig :D men när jag kommer hem ska jag äta och sen ska vi göra tårtor till min syrra som fyller 17 idaaag :* men sen ska jah kolla på BB tänkte jag säga men det kan jag ju inte :((( fyfaan att det är sluuut :(( ni kollade väl på finaleen?? Ska inte avslöja för er som inte har ett vem som vann... hha driveru med mig hahahah HAHAHHAHA HAAAAANNA.J VAAANNN SÅKLAAAARTTTT MOTHERF*CKEEERS :D men pallar ej skriva mera lägger nog in ett videoinlägg om dagen som jag filmade jag satt hos jujje oxååå men ha det bäääst så ses vi en annan daag!!!:****** älskar eeer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback