do not believe rumors, do not believe everything you hear. You are drowning in lies

.
.
.
.
Nu sitte rjag i soffan uppe i vardagsrummet i en stor t-shirt och trosor, porrigt hahah men sen vid typ mellan 14-16 så ska jag sofia och pappa åka till orsa (sommarställe) och jag ska vara där tills på söndag och vi sk ju fira midsommar där upp och det antar jag kommer bli mysigt och jag tror att jag tar med mig min kamera men vi får se hahah om jag lixom orkar men sen på måndag så börjar jag jobba och det ska bli awzumee!! skiit kul asså, tjäna pengar o allt men jag pallar inte blogga och jag kommer nog inte blogga alls under denna till i orsa, kanske slänge rinte lite tidinställda ;) men vi hörs och ses senare helt enkelt :*


do not believe rumors, do not believe everything you hear. You are drowning in lies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback