Du är absolut det bästa som har hänt!

Att gud & dina föräldrar har skapat dig måste bara det bästa som har hännt oss alla, hur ska man beskriva dig?
snäll omtänksam ego (på ett bra sätt) underbar rolig knäpp galen vacker, nej äns inte dom orden går att förklara dig, för gud orkade inte skapa ett så finnt ord som dig, för han tog alla sina krafter för att skapa en männiksa som dig helt jävla underbar som du är kommer du nästan varje dag med ett leende på läpparna och sprider din kärlek till alla, även om det är värsta hatern så ler du bara åt dom som om du aldrig hade ett problem med dom, och även när du e som dåligast så kan du ändå få en människa att må bra och jag har haft den turen i fricking 14 1/2 år nu och jag ber till gd att inget händer dig när jag inte är där, jag vill bara ha dig för mig själv och kunna dela mina glädjetårar och även mina sorgsna tårar med dig och att du alltid står bakom mig och tar emot mig om jag faller, det visar att du är en mycket starkare än någon annan på detta jordklot. Och att jag fick den äran att spendera mitt liv med dig är det absoluta bästa som någonsin har hänt mig. Om jag skulle vinna en miljon skulle jag inte bry mig om jag inte fick spendera dom med dig! Du betyder världen för mig och något skulle hända dig (som det inet kommer för jag kommer alltid finnas där för dig) men om det nu skulle hända något (inte) så skulle jag fan ta livet av mig för att jag kan inte leva utan din luft i mina lungor, vi hör ihop och det kan du inte motstå! Jag älskar dig Junie Gauffin och jag hopaps du verkligen vet det!



Kommentarer
Anonym säger:

Hjärtat, älskar dig sjukt mycket! <3

2012-01-15 | 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback