OVERKILL

Åhh... pallar inte just nu men ahh..ingen fattar och ingen kommer någonsin förstå... fyfaan va tråkigt... fyfaan va livet suger men aja .... jag hatar detta mer än alla andra för jag vet inte hur jag ska fixa detta och det vet ingen och ingen kan hjälpa mig eller jo några kan men jag tänker inte säga vilka och jag hoppas "du" fattarvem du är men det gör du inte va? neeeeeeeeeeee såklart inte -.- fyfaan jag känner mig som värsta deppoungen men jag vet inte hur jag ska fixa det här ....................... fuck den här jävla fucking skit grejje, jävla fittaaaaaaaa och jag jag kan fula ord men bara sluta.... jag pallar inte mera och jag vill inte att det ska vara värsta deppbloggen men jag vet inte hur jag sk afixa det och jag behöver skriva av mig, men jag vet att det kommer komma några kompisar eller vad man ska kalla dom men jag vill inte att ni ska hålla på att fråga typ.. Frida mår du bra eller Frida är du sur? jag ORKAR VERKLIGEN INTE att ni frågar sånt och jag vet att säkert mina förelldrar och alla läser detta men jg vill äns inte att dom ska fråga mig hur jag mår jag bbaraf låt mig vara okej?  åhh... det är jätte många som skriver en liten kommetrar och frågar om mitt liv är enkelt eller så skriver ni att jag e bortskämmd eller så säger ni bara att mitt liv är enkelt och en massa skit men jag ska säga er en sak att mitt liv är fan inte lätt och jag hatar det just nu men jag pallar inte hålla på längre och att allt ch alla ska hålla på så här det orkr jag inte kan inte alla bara sluta fråga saker coh leka en massa saker och absolut säga att jag leker något som jaf inte är men ni ska veta att jag är bara mig själv...



Kommentarer
junie säger:

jag vet att du inte vill att någon ska fråga men gumman! du vet att jag alltid finns för dig! <3 och jag lovar att inte hålla på och fråga men det gör jag för jag bryr mig om dig! Finns alltid, älskar dig bästavän!

2012-02-07 | 11:06:37
Bloggadress: http://mjgh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback