depp.

Varför e jag deppig? har fan varit det hela veckan men ingen skulle någonsin förstå!
Så jag vill inte hålla på för även om jag sätter på ett leende på läpparna så e jag fucking dålig, jag mår piss!!
Men bara för det där lilla jävla löjliga leendet på läpparna så märker ingen. Även om jag skuttar runt och skrattar ibland så varje gång jag tittar mig omkring så blir leendet på läpparna mindre och mindre...
Han, du, alla får mig att tänka på det som gör mig ledsen, nu tänker ni säkert.. Vem e han!? Men vafan varför ska jag säga det? Vad kan ni göra åt mina problem? Gråter, gråter och gråter men det hjälper ju inte häller, en klapp på axeln.. fuck no, wtf e ni så dumma att ni tror det hjälper? NEJ inget och ingen kan hjälpa mig men visst ge mig en kram så kanske jag e lite glad i några sekunder.. visst det skulle vara mysigt men allt här på jorden påminner mig om honom och allt skit.. jag pallar inte kan inte livet bara bli lätt.. ? såklart inte livet e en fucking hal pyramid.. men kommer en bit, ramlar ner och kommer lite längre nästa gång och ramlar.. och om o om o om igen.. va allt en lek för dig? jag älskade dig så jävla mycket men jag blev rädd. Fort som fan. Men vafan stå ut Frida! Kämpa! Vadå depp?, ett falskt leende, hur vet jag att det är falskt, jag vet inte vad jag mumlar och jag bara babblar men vfaan, vi tillsammans krossde mitt hjärta eller nej jag krossade det.. hur fan kunde jag ? vill ha tillbaka det vi hade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback