Ursäkta, tror du på första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi igen?

tjaa bloggen nu är jag hemma och ligger på min säng och skypar med en massa
men just nu bara med rille och ralle ^^ haha cpat men men jag e ju cp så..
idag efter skolan så gick jag becca och kenny och rille hem till kenny och vi hade
typ ingenting att göra så det blev väl liiiiite tråkigt men haha jag hade kul ^^
Men sen gjorde vi nudlar och ingen av killarna vet typ hur man gör nudlar och detta
va andra gången jag visade dom hahah skadade?! men sen så va det typ någon skiiit
stark krydda så jag har fucking fortfarande ont i läpparna :O
men sen skulle becca hem och sen skulle jag hem och sen skulle rille hem och då
somnade kenny hahah, hade han tråkigt eller bara trött? knaass vet inte varför jag skrev
sådär men jaja haha, men sen kom jag hem och åt mat och sen så ringde robin
och rasmus på skype och vi planerade lite och allt ;) men sen så bjöd vi in david
och sen rille och sen kenny och såklart ingen tjej haha men deet gör inget för då blir det typ
alltid drama eller något hahah men dagens outfit bestod av leggings och en tröja och en munkis
jag hade ingen fantasi imorse så det blev deet.. vet inte om jag ska köra på leggings imorrn
oxå och något linne ehh.. vettefan men deet här är nog tråkigt att läsa om hahah puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback