rubbe

tjaaaaaaaaaaa bloggischeeeeeen,, idag;;
Idag så gick jag till skolan klädd i ett par jeans med lixom
ni vet sånna där hål i som asså dt sk avara haha (a) och
sen så en T-shirt och en blå/grön munkis och sen så efter
skolan så drog jag t häggvik träffade Gordon, Towe, Ebba&Sara :))
skit roligtt, haha först gick vi till häggvikskolan och ba
satt där och snacka sen så gick vi till Gordon,
spelade lite spel och snackade mera,, sen så skulle typ alla hem
så drog vi till Towe allihopa för alla hade typ sina saker där
och jag hade glömt mn jacka där så då passade jag på att hämta den :PP
sen så gick vi typ runt haha,, och sen skulle typ Gordon´s pappa
komma och hämta upp han så då fick jag Ebba och Towe
(Sara hade gått hem) vi fick skjuss
till typ häggvik stationen :PP (Tack) :)) sen så imorrn sk ajg
typ kanske va med dom igen hahaha, asså feta roligt!! Men
sen så när vi gick hem från Gordon till Towe så fick man en
Kyss ;* av.. haha vem tror ni :PP
men nu ska jag packa och fixa lite tills imorrn
och bestämma vad jag ska ha på mig
byyye bitcheeeeeeeeees <33333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback