Kör en bara för att man har tråkigt..

Vad heter du? - Frida
I mellannamn då? - Camilla
Vart bor du? -  Sollentuna&väsby
Trivs du där? - nja ej i solletuna, men väsby
Brukar du läsa horoskop? - aa, ibland
Har du körkort? - nops
Äger du några converseskor? - japp 1 par
Favoritdjur? - hundar
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, smink , godis osv
Senaste konserten? daniel adams ray.
Festar du? njae väääldigt sällan
Har du smakat sprit, cider, vin eller öl? allt ihop
Brukar du bli för full? nops
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - dom godaste bullarna!
Bläck eller blyerts? - haha bläck
Mc donald's eller burger king? - Donken ;)
Är du allergisk mot något? - ja
Äger du ett busskort? - a
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? ähh.. dricker inte så mycket
mjölk eftersom att jag e laktosintolerant
Vad åt du till frukost? - gröt
Hur ser du ut idag? - har aldrig varit såhär snygg NOT
Har du haft sex? - nops
Nästa mål i ditt liv? - vettefan
Vad såg du senast på tv? - något på mtv
Hur svarar du i mobilen? - hallå typ
Vem ringde du senast? - typ pappa kmr inte ihåg haha
Vad sa den du ringde? - jag jag skulle åka tsm med min syter hem och lämna sakerna
Antal timmar sömn inatt? - 9 tror jag
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? äter inte mat på natten haha
SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jag ?
Såg dig gråta: vene min mamma typ
Fick dig att gråta: mamma :P
Du gick på bio med: kmr inte ihåg elin tror jag
Skällde på dig: kmr inte ihåg
Skickade ett e-mail till dig: haha blogg.se
HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - njae bara till kompisar och familj.
Bråkat med ditt husdjur? hahah nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nån dag? -  ja
Tar du droger? - hah nej
Dricker du? - nej
Vem är din bästa vän? - många
Vad är du mest rädd för? -  spindlar, (klastrofobi), ormar, höjder..
Vilka kläder sover du i? - stor tshirt typ
Vart vill du gifta dig? - vene
Vad hatar du verkligen? - falska människor
Har du varit kär? - jag tror det.
Kör du - nops
Gillar du att ha folk omkring dig? - jadå
Är du ett hälsofreak? nej då
STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - tror inte det hah
Är du ensam nu? - ja
Några piercings/tatueringar? - japp, öronen (ska ta fler snart). Ska tatuera mej sen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - venne :P
Vill du gifta dig? - just nu, nej
Vill du ha barn? - beror på
FAVORIT:
Rum i huset? - mitt rum!
Typ av musik? olika
Månad? - juni, juli o oktober
DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? - ja
Köpt någonting? Japp
Varit sjuk? - nej
Sagt "jag älskar dig"? ne
Velat säga till några att du älskar dem? kanske
Träffat nån ny person? - njea
Saknat någon? - - saknat någon.... ja !
Kramat någon? - yes:))<3
Kysst någon? - nops:(((</3
SENASTE:
Låt du hörde: under the cocnut tree hahahahah hoooost
Film du såg: Saknar dig
Läsk du Drack: vatten
Sak du stal: har aldrig tagit nått :pp
Mat du åt: nudlar
SENASTE:
Senaste människa du slog: kmr inte ihåg
Senaste stora bussresesan: hem till pappa HAHA
Senaste långa telefonsamtal: några timmar sen
Senaste dusch: igååår
Senaste irritation: vene

Kommentarer
Elin säger:

Vatten är inte läsk ;)

2011-09-16 | 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback