Hemma nue:))

Heej bby´s idag så var det skola ofcc, skolfoto idag med,, blev såklart skit ful sen så efter skolan så åkte jag hem och va hemma vif typ 4 kanske sen så skulle jag träffa Gordon vid halv fem och sen när jag gått t våran lilla mötesplats ♥ så messar han och säger att han har lite läxor som han måste göra, så då träffades vi  halv sex istället haha :*** skit snygg som vanligt haha ♥ Sen så gick vi runt lite grann och sen så ringde Joanna så frågade hon om vi och Tugba och anglieca kunde träffas och om dom kunde va med, och haha man skulle ju vilja vara själv men kunde ej säga nej, så då sa joanna att vi skulle stanna där vi va men jag och Gordon var så busiga :P haha så vi gick och saatt oss längst upp i hennes hus haha hon blev lite arg hahahaha, men jaja sen så typ gick vi allihopa mot häggvik och sen så körde hans pappa förbi och stannade bredvid honom och sen han ba satte sig i bilden sa hejdå, ingen kram eller något :( :P men sen så gick vi tjejer till buss hållplatsen för vi var ju lixom i häggvik och orkade inte gå hem på en gång.. så då kollade vi när bussen därifrån skulle gå och då gick den om typ tjugo minuter men vi orkade vänta så vi satte oss där och väntade men det var lixom bara jag som hade busskort så det skulle ha varit lite sorligt haha men vi fick hoppa på och sen så hoppade vi av vid malla och gick hem,, sen så nu sitter jag här :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback