Headings are not my thing

Dagen bby´s ;

Gick till skolan som vanliggt hade Engelska och sen så drog jag till tandiiiis, och dom kollade bara så ingen tandställning biatches.. än så länge hon sa att jag kanske skulle få tills i jul eller tills i vår ..  men jaja sen så åt jag och pappa på subway för att jag hade missat lunchen i skolan och så.. det ska va gött att leva annars kan det kvitta, haha lolisch men jaja sen så hade jag AP sen slutade jag, snabbis dag.. men sen efter skolan skule jag ha varit med Gordon men han typ orkade inte eller något, diss på lilla mig.. :((  men vi skulle typ ses imorrn och då ska det bli rajtan tajtan haha nee skojjade bara,, eller? (aa) vem vet vi får se hur det går med den sötisen osv.. ♥ sen så gick jag ju hem några kompisar ringde på skype så svarade ofcc eftersom att jag e så jävla social,, men sen så snackade vi sen pallade jag inte med dom så då la jag på sen ringde dom upp igen och igen och igen,, sen så gick jag upp för att min lilla syster stog och skrek på mig i trappen ner till mitt rum.. och då var det mat, skiiiit gött jag har en ny favvorätt hahaahahhaha ne men asså ni skulle bara veta hur jävla gott det var ahha men sen så gick jag ner igen och då ringde dom såklart så jag snackade med dom jute till fixade headern igen ** haha (a) sen så kom min styvmamma ner och sa att jag skulel gå upp och natta och vakta min lilla syrra för hon skulle sova och så skulle jag läsa saga för henna haha och det gjorde ja, haha jag läste faktiskt en bok som var min favvo nattsaga när jag var liten så dn betyder fortfarande mkt för mig och kan typ boken utantill haha (a) sen så skulel jag sätta mig ner i soffan här uppe och d så ringer mina kompisar såklart haha och då sitter jag och snackar med dom och dom blev ju skit dumma tillslut och då pallade jag faktiskt inte med dom så då la jag faan tamme på och sen så såg jag till att dom inte skulle ringa igen haha (loggade ut) lolisch :PP men nu så var jag nyss på toa och nu sitter jag och väntar på min styv mamma att komma hem så att jag inprencip kan gå ner och sova haha (a)haha e typ hur trött som helst haha men nu orkar jag inte skriva något mer elelr jo jag skulle orka hur mkt mer som helts men jag har inget mer att skriva om såå byyyyee biatches,, och juste skriv inga jävla dåliga kommentarer för dom e bara kränkande och idiotiska om ni inte gillar min blogg eller stör sig på mig så *just fuck off* ;) Kyss ♥ ±.±

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback