@ 22.50

Nu så tror jag att jag ska ta en tupplur. nÓm jag inte sover nu så kommer jag tuppa.. Idag:
var i skolan och så hade tråkigt som vanligt på lunch rasten så gick vi (ett litet gäng) till konstggräs och där var ju såklart på kill-klass-kompisar och vi frågade om vi kunde få vara med men nej så klart inte för det var ju " killfotboll"
haha wtf right!? men sen så gick jag hem fixa lite här hemma sen skulle jag äta och sen ringde Frida.K och så drog jag till henne.. sen typ sprang jag hem eftersom att  jag typ hatar att vara ute typ när det e mörkt och man typ inte ser någonting och för det som nyligen har hänt.. och sen så diskade jag lite,, mera.. Sen gick jag ner och nu ligge rjag här i min säng redo för morgondagen så glöm det gamla och in med det nya,, Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback