Vill ha en pojkvän!

Kan ni tjejer inte tänka er det ocks att ba hålla om någon när man mår skit och är ledsen. Att kunna få en puss när man e som aldra lesnast och sen efter den ljuvliga kyssen så e man så glad att man flyger upp i himlen av glädje, och KILLAR lyssna:
sluta playa!
sluta vara omogna!
bara var dig själv det är det tjejerna gillar mest!
hur fan skulle det va ifall man hade en pojkvän att hålla om, att kunna vara med han utan at skämmas över någon liiiiten grejj han gör!.. att man kanske går hem till han och ska kunna hälsa och va trevig mot hans förelldrar så att HAN skäms så att du sk akunna ta hem honom till dig så att han ska kunna häls apå din mamma/pappa så att DU skäms! Att du ska kunna få en Kyss av han på tåget och att  "tanter/gubbar/mammor/pappor/barn" ska kunna säga innombords att -sådär vill jag också kunna göra- h
- har ni aldrig sätt ett par stå på perrongen och kyssas ? allt det + han den lilla x-tra som jag söker efter just nu, det är det jag söker efter i mitt liv, så killar, VÅGA, våga chansa!!!

Kommentarer
Anonym säger:

Söker också pojkvän kan man säga. Jag har gjort det i 3 år. :( Men inget händer kan man säga. Fast jag försöker vara social och utmana mig själv.

2011-10-05 | 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback