Mot sängen .... biatch .. japp jag sa det!

ahahahhahahahah älskar dig ida!! haha detta läste jag på hennes blogg ;;; Frida är så sjuk! Hon skratta så mkt så hon grät. Det låg 5 tårar på bordet efter hennes skrattattack.. När Ina gick hem sprang vi efter nån random människa till Gärdeskolan (tror jag de hette ?) och var där en stund. Vi hittade en bandyklubba som jag och Frida delade på hälften. Frida tog sin halva med hem som souvenir och jag lade min del på ett hemligt ställe och ska se om den är kvar nästa gång jag åker dit. Spännande elr vad?!

hahha det var rätt länge sen men jag kommer ihåg det och det är inte illa pinkat för världens jävla guldfisk... Aja. Ska lägga mig i sängen o läsa lite blogagr. PUSS!

Kommentarer
Ida säger:

HAHA, puss på rumpan! :*

2011-10-05 | 23:15:19
Bloggadress: http://forattdualskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback