Kom igen nu, sluta snälla...

GE DEN NÅGRA MINUTER! ♥

Mitt namn är 6540 och jag är en råtta på 2 år.
När jag menar att mitt namn är 6540 menar jag att jag inte har
något namn,
... ... jag är ett försöksdjur nummer 6540.
Jag har aldrig sett solsken.
Jag föddes i laberatoriet och skiljdes från min mamma
när jag var 6 veckor.
Jag sattes i en bur och fick min första spruta direkt.
Ibland kan jag höra min mamma skrika.
Mina ben är svullna, jag får ingen hjälp.
Jag har exem, jag blev blind efter någon eyeliner.
Jag har bara en bur som är lika stor som en bok att gå i.
Förut hade jag en mindre men kommunen sa att man måste ha
en större bur.
Jag måste vara ful.
Jag måste vara hemsk att se.
Det är mörkt här.
Jag förstår inte vad jag har gjort de hemska varelserna.
Jag har ju inte gjort dem något.
Jag har aldrig bitit dem efter jag fick se vad som hände
min granne när han bet en.
Jag kan aldrig glömma det.
Blod överallt.
Det var hemskt att se.
Jag hör att dörren öppnas
Jag hör att någon gör i ordning en spruta.
Någon öppnar min bur och tar ut mej.
De sätter sprutan i mej och jag får kramper.
Jag piper men de bryr sig inte, de sätter mig bara i min bur.
Snälla, sluta!
Det gör så ont!
Efter ett tag går de hemska människorna.
Mitt namn är 6540 och jag blev 2 år.
Jag dog av att bli testad på medicin som var för stark för mej.
Just nu ligger jag i en soptunna.

Jag ber dej, köp ingenting som är djurtestat.
Många djur dör bara för att du ska bli lite "snygg"

Kopiera detta om du är emot att något ska testas på djur !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback