Dag 1. Om mig.

Tjaa bloggen och alla underbara blogg läsare tänkte börja med dag ett : Jag heter Frida Hynninen, jag bor i Sollentuna & i Uppland Väsby,, mina föräldrar är skilda så det är därför jag bor på två ställen. Flyttar fram och tillbaka varannan vecka. Jag är född, den 22 Oktober 1997. Jag fyller 14 på lördag (om 4 dagar :) Jag startade denna blogg den 19/7-2010, har bloggat ända sen dess och jag tror inte jag sk ata bort bloggen, hoppas inte jag ändrar mig i allafall. Mitt fullständiga namn är Frida Camilla Hynninen. På fritiden gillar jag att dansa (fult :P) sjunga (falskt :P ) Och vara med kompisar och familjen. I min(a) familj(er) så är det rätt många kolla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback