Till dig <3

Vissa kallar mig player men det är jag inte letar bara efter någon som kan äga halv mitt hjärta, tro mig jag har blivit dissad, utnytjad osv.. flera gånger och mitt hjärta orkar inte det en gång till.. alla killar säger så fina saker till än.. du e så snygg, så vacker, så underbar men nej såklart så menar dom det inte och utnytjar än bara,, hatar att känna att man känner att man kan lämna en plats i sitt hjärta för en kille och sen så försvinner han, vill ej det något mer jag vill ha en helt seriöst förhållande, vill kunna berätta allt som händer och har hänt i mitt liv kunna berätta alla hemlisar utan att du sprider dom vidare, jag vill kunna känna mig trygg i din famn, vill kunna träffa dig när jag vill, vill kunna titta på dig när jag vill bli kysst och jag ska inte behöva säga det utan du sk abara veta att jag vill ha en kyss, och du ska kunna titta på mig och veta att något är fel när det är det.. Jag vill kunna dela med mig av en plats i mitt hjärta ! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback