Nu stänger vi bloggen

hihih asså för dagen men aa asså jag ska gå och lägga mig och så imorrn så ska jag eller alla små barn ahha till skolan så jag har packat väskan och fixat fram lkädeer och lagt fram ett par strumpor som jag ska ha med mig för dom är elin hahaha men jaja sen så imorrn har jag HKK;hemkunskap haha för er om inte visste det och våran skola är lite knaas så vi har inte fått baka och så förut men imorrn så är det första gången och det ska väl bli mkt roligare än att bara sitta i ett klassrum och glo i ett jävla papper där det är en massa uppgifter haha men nu skjag sova, eller sätta på en liten film, vet ej men men.. ni får ha det så bra så får vi se när nästa gång e när jag bloggar ;) ahha kompliceeeeeeeerat ;) haha men jaja p u s s ! < 3


bild från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback