I NEED YOU TO UNDERSTAND

Att jag saknar dig till döds men det funkar inte,
vi trodde att det kunde vara vi föralltid men det var någon som
missförstog och så blev vi båda sura och jag antar att du
inte vill va min kompis längre och om det är så...
I JUST NEED YOU TO UNDERSTAND THAT I WILL ALWAYS LOVE YOU,
YOU ARE MY BEST FRIEND FOREVER ! ♥♥♥♥♥
Att du skriver detta vid lite olika tillfällen menar det ingenting ?
hoppas att du läser detta innlägg!
t.ex. på vad du har skrivigt om mig:
• Du är precis en som jag kallar en bästis, vilket det typ inte finns några andra av. Du finns alltid där, kan behålla hemlisar, gör en glad när man mår piss. Jag menar verkligen det här, i love you
• Väldigt rolig dag har jag haft! Det var superkul att fota med frida, hon tänkte precis som jag. Kom med bra idéer och sånt! Det måste vi göra om gumman!
MED FRIDABABY ;D
• ME <3 YOU
• Fyfan vad jag kommer sakna dej frida ♥
• En sann vän som alltid finns där, Frida i love you.
Frida, jag saknar dej så jävla mycket att det gör ont.
Jag saknar den du var förrut, du hade en sjuk jävla humor som fick mej att pissa på mej, var alltid glad o sjukt snäll. Men sen gick tiden och du började i en annan skola o allt.. Skaffade ny vänner osv. Vi har sjukt många fina o galna minnen som jag aldrig kommer att glömma,
Vi vill ha tillbaka dej. Vi vill träffa dej oftare, vi vill bli glada av dej som alltid brukade göra mig på bra humör osv. Jag är sjukt ärlig nu o jag saknar dej jättemycket.
världens underbaraste, frida jag SAKNAR DEJ SOM FAN!
• hahaha frida köpte en hel winelängd
• fan vad jag saknar dej mitt allt, allt är perfekt med dej
jag & min älskling. Haha visst ser vi små ut ? kommer sakna dej som fan♥ (det var en bild till den texten..)


du kan nog inte fatta hur mkt jag kommer sakna dig.

"våran specialla min"

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback