Dag 2: En bild på den kompisen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Kommer ni ihåg den här tjejen, skulle ej förvåna mig oh ni inte gjorde det, för jag har inte pratat om henne på länge, och varför ? Jo för att vi inte har setts på länge, Denna tjej heter Angelica Müller. Hon va/är (jag vet inte längre) min bästa kompis vi träfafde nästan varje dag vi var typ hela långa dagarna med varandra och dom var fulla av skratt, vi var som systrar men sen började hon i min skola, första dagarna va vi med varandra och jag presenterade henne till dom runt oss. Vi hade kul men sen så hittade hon våran klasskompis **** (tänker ej säga hennes namn känns taskigt) **** & Angelica började vara med varandra mer och mer och sen så satt Angelica ens inte bredvid mig på t.ex. morgonsamlingen eller lunchen eller på rasterna,,, jag kännde mig utesluten "jag vet låter som värsta barnrumpan men ni måste fatta att Angelica var den personen som jag verkligen kunde lite på, den personen som jag kunde berätta allt för, hon var som min dagbok. Sen så började hon ju i min skola, sen så t.ex. att hon skulle ju byta skola och gissa vem som fick reda på det typ SIST ? Jo lilla jag och gissa vem det var som sa det till mig ? jooo, **** och de sårade mig verkligen... men jaja, det är iallafall Angelica som vet mest om mig och jag hoppas du ser detta så vi kanske kan fixa... oss ?! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback