Hemma..

..eller jag kom hem vid 4 typ :P Var ju i stan sen så när jag skulel hem så åkte vi ju med skolan sen satt jag och Elin på en backe haha lite konstigt eftersom att vi satt på asfallt :P men jaja kul var det iaf för vi han prata om MYCKET, haha hon och jag gör det typ minst en gång i veckan och pratar lite tjejsnack och sådär men aa, sen så skulel jag hämta min lillasyster på dagis och då hänkade Elin dit.. Elsa (min lillasyrra) hon hade typ drunknat i bär (a) haha så när vi kom hem var det bara vi två hemma så jag slängde in henne i en dusch och duschade henne då.. och sen så kom Elisabet hem och då så var ju klockan typ 6 eller något sen så satt jag i soffan och messade lite och planerade att jag skulle ut med rasmus efter maten men så blev det ej för efter maten så skulle han tydligen passa sina små hundar eller vad det var :P Men aja men då., så passade jag på att gå ner till mitt rum och slå upp datorn :D Och så nu sitter jag jär och bloggar :D haha :P  men nu så ska jag kolla på ett BB avsnitt som jag inte såg på igår.. Och imorrn så är det FREDAG :D och då ska jag va med den här oerhört vackra tjejen :
( klicka på bilden för att komma till hennes blogg :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback