haha jag sugeeeeeeeeeeer

:P sorry att jag inte har bloggat men det är bara för att jag har varit upptagen (A) men jaja nu e jag hemma och ska berätta hur dom senaste dagarna har varit:
TISDAG: Jag träffade joanna och vi drog till stinsen och kollade lite och hade skoj.. sen åkte vi hem till mig hon åt här, sen så sov hon här vi var väl vakna ill typ 3 :)
ONSDAG: Jag och Joanna vaknade typ vid ca 11.00 typ och sen så var vi bara här hemma och sen fick vi lite pengar och gick ner till ICA och köpte glass, gött gött. och sen drog vi till henne och sen sova jag där :P
TORSDAG: Jag och Joanna vaknade typ vid 12.00 och sen var vi där åt frulle vid typ 14.00 och sen gick vi ut lite i parken utanför och sen åt vi lunch/middag ( vet inte riktigt när :/ ) och sen var vi inne på datan lite och sen ringde mamma för typ hundrade gången och frågade när jag skulle hem och sen gick jag hem vid halv 7 och då tog jag lite glass ur köket och nu sitter jag här och bloggar/städar :)
Haha pallar inte blogga mera just nu PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback