Hemma från GRÖNAN :D

• Fy fan, älskar er som faan allihopa som jag var med idag ! ♥
• Nu har rasmus och co tvingat med mig in i Jetline fy fan vad jag skakar och älskar dom !!!!!!!!
• Jetline är mumsig ♥

Några rader från min profil på FB :P haha men ärligt talat det var det roligaste jag har gjort på länge, HELT KLART!
Jag älskar att jag åkte Jetline och kvasten för det var mina två mål för idag och jag KLARADE dom :D hihi, så J*VLA stolt över mig, ahha EGO men det skiter jag i jag är hela jävla allvarlig!!!!!!! Men nu sk ajag fixa med disken från maten och sen så blir det mys med familjen och sen så kommer jag typ sova och vara inne på fb och skype och allt hahaha .. PUSS FIFAN ÄLSKAR ER!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback