haha sry..

heej bloggen sorry att jag inte bloggade när jag kom hem hit men precis när jag kom hit hoppade jag in i en dusch för jag kände mig smutsig och så sen skulle vi äta Gott Gott! och sen satte vi oss (hela fam.) och kollade på dart på TV och det var faktiskt jätte spännande och rolig jag har lärt mig mkt om det nu och så.. Just nu ligger jag i min säng hos pappa då och kollar runt lite på datorn och chattar lite på fb T.ex. med joanna och angelica för att angelica skulle sov ahos joanna så här pratade vi:
Jag; Hej vad gör ni? :D
Dom; Vi ska sminka oss!!
Jag; VA ? ska ni sminka er nue?????? :O
Dom; Japp
Jag; varför?
Dom; sen ska vi ta balla bilder med systemkameran :)
Jag; jaha okej :S haha
Men jag tror ej att jag kommer att blogga mera under denna kväll och så ska ej gå och lägga mig men jag TROR ej att jag kommer blogg mera :(: Men vi ses ju imorrn Don´t miss me to mutch!


Mina två älsklings tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback