NY MOBBE PÅ FREEEEEEEEEEDAG :DD

Tjaa bloggischen nu är jag skit glad för jag har tjatat om att jag vill ha en ny mobil i 1000 år nu, och sen skriker pappa på mig och vill att jag och Sofia ska komma upp till övervåningen, vi sprang upp och där på bordet låg det tre olika mobiler en vara gratis :P för den vara ju inte värdens snyggaste men dom två andra fick vi köpa ifall vi villa ha dom och det ville ju vi så klart så min kostade lite mindre och var ingen toutch (stavning?) men jag blev skit glad för att jag fick köpa den där mobben :DD jag ska sen, på fredag lägga in en bild på den mobilen jag har nu och en bild på den mobilen jag ska få :DD Är skit glad :) Men nu ska jag bara städa färdigt sen går jag och lägger mig för att jag ska upp tidigt och lämna min lilla syrra på dagis :P Men vi ses efter jag har lämnat henne ! PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback