haha, inget liv :/

Vad heter du? - Frida
I mellannamn då? - Camilla
Vart bor du? -  Sollentuna
Trivs du där? - ja 
Brukar du läsa horoskop? - japp 
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - Nej
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, och fler behövande saker!
Senaste konserten? Daniel Adams-Ray :D ! 
Festar du? sällan!!
Har du smakat sprit, cider, vin eller öl? ja
Brukar du bli för full? NEJ
Antal kuddar i sängen? - 4-mamma  2-pappa typ
Kan du baka bullar? - Jo om jag har ett recept framför mig
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Haha fyfan, inget av det, men det spelar ingen roll ! 
Är du allergisk mot något? - nää typ inte
Äger du ett busskort? - japp :)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? blå och grön!
Vad åt du till frukost? - två mackor, och ett glas med yoghurt! 
Hur ser du ut idag? - skiit snygg!!
Har du haft sex? - NEEEJ
Nästa mål i ditt liv? - vet nt!
Vad såg du senast på tv? - Jims värld
Hur svarar du i mobilen? - hallå, typ!!
Vem ringde du senast? - Angelica tror jag :P <3
Vad sa den du ringde? - Kommer ej ihåg! ;)  
Antal timmar sömn inatt? - vet nt
Sov du ensam? - jaa
Vad innehåller din favoritnattmacka? Äter inte mitt i nätterna!!

SENASTE PERSON SOM:


Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: vet nt
Fick dig att gråta: Vet inte ;P
Du gick på bio med: Joanna och angelica!
Skällde på dig: Pappa
Skickade ett e-mail till dig: Youtube!

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - nä
Bråkat med ditt husdjur? ?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nån dag? -  jaaaa

SAKER:

Tar du droger? - Nej
Dricker du? - Nej
Vem är din bästa vän? - Har många men om jag måste välja så Angelica :)
Vad är du mest rädd för? -  spndlar och ormar!!
Vilka kläder sover du i? - trosor och linne
Vart vill du gifta dig? - vet nt
Vad hatar du verkligen? - Haha det är många saker!!
Har du varit kär? - Ja, det tror jag :S
Kör du - nej..
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja, men nt för nära!!
Är du ett hälsofreak? Nää, men ääääääääääälskar frukt och grönsaker!!!

STUFF:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - nej
Är du ensam nu? - nej är i skolan
Några piercings/tatueringar? - Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Många olika
Vill du gifta dig? - när jag blir vuxen, jaaa
Vill du ha barn? - jaa, men  inte nu typ

FAVORIT:

Rum i huset? Sovrummet
Typ av musik? Det mesta lyssnas på
Månad? - oktober!!

DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? - Jo
Köpt någonting? Jo
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? ja ♥
Velat säga till några att du älskar dem? Nej
Träffat nån ny person? - vadå ny ?
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej

SENASTE:

Låt du hörde: kommer ej ihåg vad den heter
Film du såg: En skräckis som heter : i know who killed me!!
Läsk du Drack: coola tror jag !
Sak du stal: Är ingen tjuv
Mat du åt: spagetti och någon sås!

SENASTE:

Senaste människa du slog: Junie!!
Senaste stora bussresesan: England!
Senaste långa telefonsamtal: kommer ej ihåg!!
Senaste dusch: igår
Senaste irritation: i skolan

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback