Du vet det och skyll inte på något annat!!!!!!!!!!!!

Skyll inte på att du "inte visste" för jag säger det typ hela tiden men nu får jag väl säga det en gång till så här kommer det för er som jag har sagt till men ni har inte lyssnat och för er som inte har hört det, och LYSSNA nu:
jag hatar när folk gör så här:
När jag säger,
- åhh dom där glasögonen är så himla snygg dom ska jag köpa!! :)
och sen den personen som sitter bredvid mig säger
- åhh. gud va fina dom ska jag oxå köpa!
Då blir jag så jävla sur och då vet ni till och med att jag inte kan köpa dom, så om jag säger t.ex. gud så jävla snygga glasögon eller något annat! för då kan inte jag köpa det, så säg inte så för faan för då blir jag fett arg på er och tro mig det vill ni INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skaffa er ett liv och köp inte det som jag tänker köpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback