Sitter i skolan och bloggar

haha^^har absolut INGET att göra, lite tidigare idag vid 10 så skulle jag till doktorn och gick dit eller fick skjuss av pappa vid kvart över 9, så va jag där 10.. haha doktorn (tjej) kände på min rygg och frågade lite om det gjorde ont och så.. sen så skulle jag ta hals prov och då så va jag typ sjukt nära på att spy, hatar det verkligen man ska typ ha en pinne på tungan och så typ en lång tops på halsmandlarna... fyfan säger jag bara.. sen hade min mamma lovat mig att jag inte behövde ta blodprov men såklart .. så gjorde jag det.. Hatar det med.. Men det gick bra.. jag svimmade inte som jag brukar göra men tycker det fortfarande är läskigt.. Doktorn sa även att om inte min rygg har blivigt bättre på måndag så ska jag rönka den.. haha kan ta en bild om ni vill ^^ Men sen fick jag skjuss tillbaka till skolan av roger (låtsas pappa) Åt mat i skolan fyfaan vad äkligt typ äklig gammal rutten kyckling.. BLÄÄ men sen så kom sandra och jelin och räddade mitt liv med en kiwikorg, hahaha göttgött men nu kliar det bara på tungan HAHA men nu sitter jag på VÄRLDENS trågigaste pass med en f*tt-lärare.... Åhh... gud, hata hata hata hata hata!!!!!!!!

men men det är skolan och jag behöver bra betyg byyyyeee bitches!!


må bättre frida, må bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback