ojj glömde..

Dag 5: Dagens outfit.

bjuder... Tajts: Cubus. Linne :  Vet inte Kofta : Julia (kompis)

 

Dag 6: En låt som betyder mycket

Dag 7: Åtta bekännelser.

• Jag ÄLSKAR Joakim!
• Jag HATAR när folk sger att jag inte lyssnar

• Jag HATAR när folk kallar mig för något jag inte är..

• Jag HATAR när folk typ iggar..

• Jag ÄLSKAR när någon kallar mig söt, snygg, eller något sånt :)

• Jag GILLAR att träffa nya människor

• Jag SKA få tandställning :/

• Jag HAR dyslexi..

 

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Vet inte om det är en "tid" jag saknar men iaf två "personer" jag saknar!!

 


Kommentarer
Hilal säger:

Jag, det vet jag ju................. Men när du var sjuk så gjorde det typ en krya på dig video.... Fick hon hjärnskakning då hon ramla av Sandras rygg vid toalleterna :OOO

2011-12-15 | 17:46:42
Bloggadress: http://helal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback