myys dag! <3

Heej bloggen och alla sööööta läsare!
Har precis ätit kom typ hem för en ca tima sen..
Idag :
Vid kvart i 11 så gick jag mot junie, vi va ett tag sen klädde vi på oss ytterkläderna och gick mot busshållplatsen och mötte Jocke och Danne, vi gick tillbaka till junie och tittade på typ hundra olika filmer och det var ski myysigt! Sen kom lilla junie´s gäste och då gick jag och Jocke och Danne tillbaka till busshållplatsen och stog där och frööös sen kom deras buss osm detsutom hade åkt fel men vi hamnde rätt tillslut.. hah amen sen väntade vi på näst buss men kunde ej följa med dom så sa hejdå :( satte mig tillslut på min buss och åkte hem och nu så kollar jag på Glee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback