My gun, your head = clickclackbom your dead.

clickclackbomnu är jag död....´s trött (not) mamma tvingar mig att stänga av datorn nu och så ska jag ställa klockan på halv 6,, packa väskan.. idrott imorrn.. vet inte vad jag ska packa för kläder... alla klagar på att dom inte får tag i mig men hallå!??!?! Jag har en sak som kallas mobil prova på den!! puckon... ♥ sen ska jag lägga fram vilka kläder jag ska ha på mig imorrn också.. och bestämma om jag ska ta klackskorna (och ha torra strumpor när jag kommer till skolan) eller uggs (och sjukt blöta strumpor när jag kommer till skolan..) Svårt... Men planer:
•ta ut disk
•packa väskan
•byta lakan
•ta fram kläder
•leta rätt på sminket (ÿ)
•göra färdigt julklapps listan
•chatta klart
•stänga av datorn
•ställa larm på mobilen
•hämta ett glas vatten och ta mina piller (mums.. -.♥
•titta på tv♥
•gå på toa(för det har jag säkert glömt)
•lägga mig i sängen och pusta ut för dagen
•sova (Y)
•och juste..
•slå upp datorn och säga godnatt till er läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback