DAGENS HAFF :

Detta är min broder, eller asså inte på riktigt.. men aa
ni fattar, denna kille på bilden heter Ludde :P
här beskriver han sig själv i egna ord:
tjejen jag söker efter ..hon ska va snäll,omtänksam,asså utseende är ju viktigt,men hon ska ett hjärta av guld,brunette,blondin spelar ingen roll,hon ska ha humor och gilla mig för den jag är. sen på fritiden,gillar jag att va med kompisar,köra BMX,måla,spela in låtar, och bara chilla liksom..leva livet:) jag är 14 fyller 15 5februari. SUGEN PÅ ATT HAFFA? LÄGG TILL HAN HÄR PÅ FACEBOOK ♥


den här puddingen är min ALRA BÄSTA KOMPIS hon är helt grym!
här beskriver hon sig själv i egna ord:
jag heter junie och fyller även år i juni! jag är 14 år. på min fritid är jag mycket i stallet, rider och så. jag gillar att vara med mina kompisar, rida och shoppa! Jag söker en kille men fint utseende hellre katt än söt
rolig och acceptera mig för den sjukt dåliga humor jag har !:)­­

SUGEN PÅ ATT HAFFA ? LÄGG TILL HENNE HÄR PÅ FACEBOOK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback