DAGENS HAFF :

Andre heter detta haff, sjukt snäll och söt, här beskriver han sig själv :
Jag söker en snygg och social tjej,inte dryg,och vara rätt så mogen,
på fritiden brukar jag träna( sm i trampolin:-D ), umgås mycket med kompisar, jag e 95a!
Sugen på att haffa? Lägg till han HÄÄR på facebook ;) <33




Denna snygging heter Elin och hon är en av mina bästa kåmpisar,
hon är en helt otroligt snäll människa!! Älskar dej! ♥
Här beskriver hon sej själv med egna ord..

Jag heter Elin och är 97:a, alltså 14 år.
Jag söker en kille som är omtänksam och söt,
har inget speciellt krav på utseendet.
På fritiden spelar jag innebandy och är med vänner.
Haffa? HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback