Svar på frågestunden:

 

FRÅGA : O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se ([email protected]) om Frågestund :):

3 saker du skulle ta med till en öde ö? :D

SVAR : Mobil (så jag skulle kunna komma där ifrån), och två kompisar :)

 

FRÅGA : Du vet vem om Frågestund :):

vem gillar du?

SVAR : PRIVAT

FRÅGA : Clara om Frågestund :):

Varför är du så söt? :pPpPp

SVAR : Föddes väl så antar jag ;)

 

FRÅGA : tjaba om Frågestund :):

vem gillar du ?

SVAR: Heej tjaba, PRIVAT ;)


FRÅGA : your stalker om Frågestund :):

hur många har du kysst/strulat med? :)

SVAR : PRIVAT

 

FRÅGA : m e l i s a - om Frågestund :):

1. det längsta du gått med en kille?

2. dina två längsta förhållanden?

3. tre saker i ditt rum du skulle kunna bränna?

4. fyra bästevänner?

5. fem tips?

6. sex godsaker?

7. sju länder du besökt/vill besöka?

8. åtta bloggar du läser?

9. nio saker du inte skulle kunna leva utan?

10. tio saker som gör din dag?

adios gullis :)

 

SVAR :

1. strul.

2. Ähh.. 4 månader, 6 månader

3. Haha melisa, min bokhylla (vill ha ny), min garderob (vill ha ny) min säng (vill ha ny) haha

4. Angelica, Joanna, tugba, Elin, Junie (5 javet men jag kan inte utesluta någon)

5. ähh.. oj jag skriver dom i nästa inlägg :)

6. godis, chips, gurka morot och dipp, popcorn, godis ;)

7.  • Turkiet (har besökt)

• USA (har besökt)

• Grekland (vill besöka)

• USA (vill besöka igen)

• Spanien (vill besöka)

• England (har besökt)

• NY (vill besöka)

8. Angelicas, joannas, elins, junies, och andras haha

9. Mobil, data, tv, kompisar, familjen, godis, killar, shopping centrum, mobilen.

10. Alla som läser min blogg och det är fler än 10 kan jag säga ;)

Adios <3

 

FRÅGA : Maria om Frågestund :):

Vad är din favorit färg?

SVAR : Rosa, svart och vit

 

FRÅGA : Melisa om Frågestund :):

är du kär i Anton.E?

SVAR : PRIVAT


 

TACK, allihopa som frågade frågorna PussPuss


Kommentarer
LADY UMBRELLA säger:

go'morgon!

allt bra? :)

2011-04-24 | 12:50:30
Bloggadress: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback