Heej!! <3

Hej bloggen just nu ligger jag i min säng och bloggar och surfar lite..
Som vissa av er vet så var jag på fest igår Sleep over så jag har
inte kunnat blogg, så det är min ursäkt till att jag inte har det!
Och så somnade vi skit sent vi ville dygna haha men det gick INTE!!
Hehe men vi var hos Clara, men det var jätte roligt vi kollade på film, dansade, åt mat(tacos), drack MKT läsk, Fotade...

PS: Bilder kanske kommer senare!

Men sen vaknade vi typ runt 09.00 09.30 typ så när jag kom hem runt
12.00 då satte jag mig i soffan och efter en minut så satt jag och
sov i soffan!! Fast jag sov typ bara i en halvtimma haha :/
Så jag tänker lägga min tidigt idag!!
Men jag ska nog surfa lite till!!

Puss vi ses!
Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback