Dagen hittills

Heej nu så har ja g varit i Upplands Väsby Centrum, för vi hade rast så vi (Jag och Elin) gick dit!
Men jaja, nu har vi lektion AP (Arbetspass med Pedagog) och jag har skit tråkigt!
Men innan vi fick rast då så hade vi idrott och det var roligt :)
Vi spelade badminton ;)
Haha Och det är jag bra på??
Nä men jag har ju gått på det så jag borde ju vara bra!
Men det var länge sen och jag gick inte där så länge för jag gick med min syster (http://sfoton.blogg.se/)
och så kände jag ingen där förutom henne och hennes kompis så det var pinsamt,
för sen slutade hon och då ville jag också sluta!
Men nu måste jag jobba hehe eller försöka jobba!
Så pusspuss <3



Tänkte ta ett råd från en person att lägga in bilderna i naturlig storlek!! KRAM <3
Så stolt jag har fixat bilden!! :•)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback