AP

Heej bloggen nu har jag AP-Arbetspass med Pedagog men jaja idag efter skolan så måste jag hem och planera jag fyller ju år den 22 oktober så jag måste planera om när jag ska ha min fest, och desutom så måste jag typ ha 2 st!!
För mina kompisar i edsberg passar inte så bra med mina kompisar i Väsby!!
Så jag ska(vill) iaf ha min fest för angelica, joanna och tugba de typ från den 22-23(sleep over) och att elin, klara, frida, elsa, amilia, Maria och melli den 29.30(sleep over)!!
Typ men Elsa som fyller år nu på fredag ska ha fest den 23 och jag vill ju ha Sleep over men det kanske inte går eller? Men jag kan ju skicka hem dom innan jag ska till elsa!!
Och den 30 så ska Frida k ha fest så då får jag oxå skicka hem dom innan jag ska dit!!
Men jaja nu ska jag jobba lite :S
MEn vi får se hur det blir!!
Puss ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback