Åhh... Sorry :S

haha ojj har inte skrivit på länge, jag har skaffat en okänd bloggpause!!
hah nee men jag har inte bara hunnit jag har varit i centrum, promenerat typ flera tusen steg, planerat in för festen aa juste, jag och Frida Klaesson vi ska ha en fest tillsammans här hos min pappa eftersom att
Jag fyller år på fredag den 22 oktober!!
och Frida fyller ju år den 1 november och då kom Elin på idén att jag och Frida kunde ha den tillsammans!! den 30-31
dom som e bjudna blev lite överraskade över att vi skulle ha den tillsammans!
men aja det blev ju bra till slut och imorrn så ska Frida komma hit så ska vi planera och så!!
Men aja nu ska jag gå upp och kolla vad jag ska äta och så kan jag blogga lite senare idag!
<3 !PUSS TILL ER ALLA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback