Vad har hänt???

Vad har hänt tjejer??
För kanske en-två timmer sen så fick jag ett sms från Angelica och jag vet inte vad som har hänt men hon sa typ att Tugba och Joanna skulle byta skola???!!!
Whata f*ck!? jag vet inte vad jag ska säga och dom ska kanske typ byta till edsbergsskolan!?!?!?
Vi har typ alltid pratat om den men inte posetivt!!!!!
Men om dom verkligen vill så kan jag väl inte göra något än att säga att det är ett dumt val!! Tänk på att ni lämnar Angelica!! Hon kommer jue bli ensam!! Asså det får inte hända!? :S vet inte vad jag ska säga!!

Kommentarer
Joanna säger:

Va?! Jag sa inte att jag SKULLE jag ska att jag ville det för att jag inte orkade gå i den skolan vi går i nu?? <3

2010-11-24 | 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback